Music Player

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Πες μου μιά ιστορία για το σπιτικό burger!



Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013/Στο μπαλκόνι/Πίνοντας φραπέ/Ζέστη και πολλά τζιτζίκια

      


      Την Δευτέρα 22 Ιουλίου είχε πανσέληνο και φυσικά είναι από εκείνα τα βράδια που αναρωτιέσαι ‘να μείνω σπίτι;’  ή μήπως ‘να κανονίσω να  πιω cocktail με θέα την πανσέληνο και όλη την Αθήνα από ψηλά’;  Αποφάσισα  να μείνω σπίτι, να καλέσω ένα αγαπημένο μου πρόσωπο και να δειπνήσουμε στο μπαλκόνι με junk τύπου φαγητό που θα έφτιαχνα εγώ! Έστρωσα ένα τραπεζομάντηλο με φοίνικες άκρως καλοκαιρινό, άναψα μικρά κεράκια και κανένα άλλο φως αφού το τεράστιο και ολοστρόγγυλο φεγγάρι ήταν αρκετό για να φωτίσει το μικρό μου τραπεζάκι. Μου αρέσει αυτός ο φυσικός φωτισμός είναι αρκετά ελκυστικός θα έλεγα. Και η προετοιμασία ξεκινάει! Όπως σας είχα πει και σε μιά άλλη ιστορία όταν μαγειρεύω μου αρέσει να συνδυάζω πέρα από γεύσεις και χρώματα! Για αρχή λοιπόν πήρα δύο στρογγυλά ψωμάκια και τα έκοψα στη μέση ώστε να μπορώ να τα ‘γεμίσω’ με διάφορα υλικά! Έπλυνα προσεκτικά τα λαχανικά μου, μαρούλι, ντομάτα, κρεμμύδι, και άρχισα να ‘γεμίζω’ το μαλακό στρογγυλό ψωμάκι. Πρώτα έβαλα ένα λαχταριστό μπιφτέκι, μετά δύο φέτες τυρί και λίγο μπέικον. Ύστερα πρόσθεσα μαρουλάκι, ντομάτα και ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι! Τα έβαλα να ψηθούν για λίγο στο φούρνο σε χαμηλή θερμοκρασία και μετά από ένα δεκάλεπτο ήταν έτοιμα και η μυρωδιά τους με ‘καλούσε’ να τα δοκιμάσω! Για γαρνιτούρα έβαλα γύρω από το σπιτικό μου burger πατατάκια και ο φίλος μου έφερε μπυρίτσα παγωμένη για να συνοδεύσουμε το ‘δείπνο’ τύπου ‘σπιτικό junk φαγητό’! Μερικές φορές νιώθεις ότι με το να δημιουργήσεις ακόμα και κάτι πολύ μικρό δίνεις ένα άλλο χρώμα στη ζωή σου. Είναι σημαντικό να απολαμβάνεις κάθε στιγμή της ζωής σου και να χαίρεσαι με τα μικρά καθημερινά δημιουργήματα που κάποιοι άλλοι μπορεί απλά να τα θεωρούν βαρετά! Μια κουβέντα που πάντα μου έλεγε ο πατέρας μου είναι ότι πάντα πρέπει να κάνεις διαφορετικά πράγματα για να ξεχωρίζεις από τους άλλους, να μην είσαι ποτέ ένα με την μάζα. Να είσαι διαφορετικός. Και έτσι σκέφτηκα πως για να είσαι διαφορετικός πρέπει να είσαι δημιουργικός!



Υ.Γ. Η σωτηρία της ζωής δεν στηρίζεται σε κάποια θεϊκή δύναμη αλλά στην προσωπική προσπάθεια του ανθρώπου και στις μικρές καθημερινές μάχες που δίνει. Για να σωθείς οφείλεις να δημιουργείς, ακόμα και αν αυτό που δημιουργείς είναι σημαντικό μόνο για σένα.


Καρολίνα Τσουκαλά, 25/7/2013 ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου