Music Player

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Πες μου μιά ιστορία για την στραπατσάδα της γιαγιάς!




Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013/Στο μπαλκόνι του σπιτιού μου/ Μεσημεράκι/Ακούγοντας γαλλικό ραδιόφωνο και τζιτζίκια







Στραπατσάδα ή Καγιανάς ή πιο απλά Αυγά με ντομάτα!

Το φαγητό αυτό  το έχω συνδέσει με τα καλοκαίρια που γυρίζαμε από τις διακοπές και η μαμά ετοίμαζε κάτι στα γρήγορα το οποίο το ονόμαζε στραπατσάδα! Την συνταγή αυτή την έμαθε από την δική της μαμά που της  την έφτιαχνε όταν ήταν μικρό παιδί και εκείνη. Όπως μου είχε διηγηθεί,  η μαμά της χτύπαγε αυγουλάκια φρέσκα με ντοματούλες μέσα σε μία κούπα και προσέθετε και  λίγο ψωμί. Όλα αυτά τα ανακάτευε και η γεύση ήταν μοναδική !Έτσι το φαγητό αυτό πέρασε στην επόμενη γενιά και από την γενιά της μαμάς μου μεταφέρθηκε στην δική μου. Μπορώ να πω πως το φαγητό αυτό δεν το είχα σε μεγάλη εκτίμηση αρχικά. Πριν από λίγες ημέρες ένα μεσημέρι ηλιόλουστο σαν το σημερινό, πέρασα μια βόλτα από το σπίτι της γιαγιάς μου και φυσικά σαν να ήμουν μικρό παιδί η γιαγιά μου ήθελε να μου φτιάξει οπωσδήποτε κάτι να φάω. Και έτσι μου πρότεινε στραπατσάδα… Ξεκινάει λοιπόν και διαλέγει  δύο μεγάλες ώριμες  κατακόκκινες  ντομάτες και αφού της πλένει με πράσινο σαπούνι τις κόβει σε μικρά κυβάκια, βάζει λίγο λαδάκι μέσα σ’ένα  τηγάνι  και ρίχνει τις ντομάτες  μέσα στο τηγάνι. Μετά από λίγη ώρα τα μικρά κυβάκια αρχίζουν να χοροπηδάνε μέσα στο τηγάνι σαν να είναι ζωντανά και όσο περνάει η ώρα γίνονται όλο και πιο ζωηρά! Στη συνέχεια βγάζει και 3 αυγουλάκια από το ψυγείο και αφού τα σπάσει και ακουστεί ο χαρακτηριστικός ήχος των αυγών που ‘σπάει’ μια νοικοκυρά, τα ρίχνει σ’ ένα μπολ και αρχίζει και τα ‘χτυπάει’ μ’ένα πηρούνι. Τα ρίχνει μέσα στις αχνιστές ντοματούλες και σε λίγα λεπτά έτοιμο το φαγητό! Η αλήθεια είναι ότι αυτό το φαγητό δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά και ενδιαφέρον χρωματικά! Πάντα στην μαγειρική με γοήτευαν τα χρώματα, γι’αυτό και τις περισσότερες φορές που μαγειρεύω κάτι μου αρέσει να συνδυάζω πολλά και διαφορετικά χρώματα! Επειδή μου άνοιξε η όρεξη με την παραπάνω περιγραφή πάω να ετοιμάσω μία στραπατσάδα για μεσημεριανό..

Υ.Γ. Είναι 100% φοιτητικό φαγητό εύκολο και γρήγορο!

Υλικά:

  • 2 ή 3 ώριμες ντοματούλες
  • 2 ή 3 αυγουλάκια φρέσκα
  • Διάθεση για μαγειρική!

Καρολίνα Τσουκαλά, 18/7/2013 ©


                                                                   
 Bon Appetit!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου